bankmelli

هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران می درخشد

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۴
مرداد

بانک ملی ایران در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تأکیدات دولت محترم، املاک تملیکی و مازاد ملکی، سرقفلی و حق کسب و پیشه خود را به فروش می رساند و در نظر است املاک مذکور بر مبنای قیمت پایه مزایده، در وضعیت موجود و به صورت نقدی، نقد و اقساط، بدون متصرف و متصرف دار(با شرایط مختلف) در معرض فروش قرار گیرد.

متقاضیان می­ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک، دریافت اسناد مزایده (برگه‌های شرایط شرکت در مزایده) و تسلیم پیشنهادات خود در استان ها  تا ساعت 12روز پنج شنبه مورخ 01ر06ر1397و به محل ادارات امور شعب) در مراکز استان ها(این بانک و در تهران تا ساعت14 روز یکشنبه مورخ04ر06ر1397 به محل این اداره کل  واقع در تهران، نیاوران خیابان شهید باهنر روبروی خ سعیدی- پلاک 63 طبقه 4- بانک ملی شعبه نیاوران اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد مراجعه و یا با شماره تلفن 26254876  تماس حاصل نمایند.

توضیحات:

1- بانک ملی ایران در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

2- پیشنهادات فاقد سپرده یا دارای سپرده کمتر از میزان مقرر، مخدوش، مبهم و مشروط، مردود است.

3- رعایت کلیه موارد مندرج در برگه­ های مزایده الزامی است.

4- سپرده (ودیعه) شرکت در مزایده معادل 5 % قیمت پایه مزایده است که متقاضیان باید طی یک فقره چک تضمینی بانک ملی ایران در استان ها در وجه اداره امور شعب استان مربوطه و در تهران در وجه اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک ملی به همراه پاکت­ های مربوطه به برگه شرایط شرکت در مزایده تحویل دهند.

5- کلیه پاکات حاوی پیشنهادات متقاضیان خرید املاک در ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 05ر06ر1397 در محل سالن اجتماعات واقع در تهران - نیاوران-خیابان شهید باهنر روبروی خ سعیدی- پلاک 63 طبقه 4- بانک ملی شعبه نیاوران اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بازگشایی خواهد شد، لذا متقاضیان می­ توانند در موعد یاد شده با ارائه کارت شناسایی در جلسه مذکور شرکت نمایند.

6- املاک دارای متصرف با اعطاء وکالت از سوی بانک و تقبل کلیه هزینه­ های مربوط به اخذ استعلامات مأخوذه در ارتباط با نقل و انتقال و سایر موارد بر عهده خریدار واگذار می­ گردد. (هزینه تنظیم وکالتنامه بالمناصفه خواهد بود)

7- برای کلیه املاک، بازدید الزامی است و در وضعیت موجود واگذار می‌گردد و برای املاک متصرف‌دار،وفق شرایط مندرج در برگ مزایده، تخلیه ملک برعهده خریدار است.

 8- در املاک سرقفلی ( ردیف الف ) هزینه جلب رضایت مالک جهت تغییر شغل و در صورت لزوم تغییر کاربری برعهده خریدار است .

9- تعدادی از املاک، در صورت عدم مراجعه متقاضی خرید در مزایده سراسری، از طریق مذاکره نیز واگذار می­ گردد.

 10- املاکی که به صورت نقد و اقساط واگذار می شود قرارداد منعقده به روش اجاره به شرط تملیک در املاک ملکی (ردیف م) و تملیکی (ردیف ت) می باشد و برای ردیف های الف (سرقفلی و حق کسب و پیشه) در صورت خرید اقساطی حسب درخواست متقاضی به یکی از طرق ذیل صورت می پذیرد:

 1 -انعقاد قرارداد عادی صلح حقوقی اقساطی (بدون نیاز به ارائه  وثیقه) مطابق نمونه قرارداد بانک

2- عقد صلح اقساطی به صورت رسمی با اخذ وثیقه مورد پذیرش بانک به میزان مانده بخش اقساطی ثمن معادله و سود متعلقه آن.

11- هزینه آگهی و کارشناسی برعهده خریدار است و مشارالیه می بایست این هزینه را براساس اعلام‌نظر بانک قبل از انعقاد قرارداد نقداً در وجه بانک واریز نماید.

12- متقاضیان خرید می بایست مبلغ 000ر200 ریال به حساب شماره 0112132585009 اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی مازاد (قابل واریز در کلیه شعب) واریز و اصل رسید را به همراه برگه‌های تکمیل شده تحویل دهند.

13- فروش املاک به صورت نقد و اقساط براساس جدول اعلام شده ذیل صورت خواهد پذیرفت که خریدار می بایست صراحتا اشاره به مدت و سود نرخ مورد نظر نماید.

14- در صورتی که مبالغ پیشنهادی خریداران، به طور مساوی باشد، اولویت فروش با شرایط نقدی است.

15- نحوه فروش املاک مازاد بانک به شرح ذیل اعلام می گردد.


                                                           نحوه فروش با شرایط نقد

ردیف

شرح شرایط

1

در صورت خرید نقدی 10 درصد تخفیف به خریدار داده خواهد شد ( برای کلیه کاربری ها به استثناء موارد ذکر شده در توضیحات).

2

املاک متصرف دار به صورت نقدی و یا اقساط (به روش اجاره به شرط تملیک) و با ارائه وکالت نامه به فروش می رسد .




                                              نحوه فروش با شرایط نقد و اقساط

ردیف

کاربری

مدت

شرایط اقساط

1

تجاری،  مسکونی ، اداری

دوساله ( 24 ماهه )

50% نقد + 50 % اقساط ماهیانه بدون سود

30% نقد + 70 % اقساط ماهیانه با سود20%

2

صنعتی، کشاورزی، دامداری و خدماتی

دوساله ( 24 ماهه )

30% نقد + 70% اقساط ماهیانه بدون سود



جهت دریافت مشخصات املاک، به سایت بانک ملی ایران مراجعه نمایید

  • افسانه سلطانی شاد
۲۰
مرداد
خیلی  جالبه


پیشرفت سیستمی و انقورماتیک بانک ملی ایران در دهه اخیر بی سابقه بوده است .پیامرسان بله ضمن ایجاد فضای اجتماعی برای کاربران دارائی امکانات بی نظیری جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی می باشد . در جدیدترین بروزرسانی #بله "متن‌خوان" یا "OCR" به این برنامه اضافه شده و کمک می کند تا به جای تایپ متن یا اعدادی مثل شماره‌ی کارت‌های بانکی، تنها با عکس گرفتن از آنها متن یا شماره‌ی موردنظر را وارد کنید.
  • افسانه سلطانی شاد
۲۰
مرداد

یکی از روش های مطمئن برای سرمایه گذاری خرید اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام است . شعب #بانک_ملی_ایران در سراسر کشور تا روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، تعداد محدودی اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه گذاری عام را با نرخ سود علی الحساب ۱۸ درصد سالانه عرضه می کنند.این اوراق با سررسید یکساله، بانام و قابل بازخرید قبل از سررسید با نرخ ۱۶ درصد سالانه از تاریخ انتشار است.
اوراق مذکور معاف از مالیات است و سود علی‌الحساب آن، ماهانه پرداخت می‌شود.
سود ۱۸ درصدی این اوراق، فرصت مناسبی برای هموطنان عزیز است تا از این امکان ویژه سرمایه گذاری استفاده کنند، در عین حال که مدت عرضه اوراق محدود است و تمدید نخواهد شد!


  • افسانه سلطانی شاد